Unga och glada!

Unga och glada!
Trevliga ungdommar!!!!

lördag 25 februari 2012

Hej kära bloggläsare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej på er! jag tänkte starta en blogg nu och den kommer handla om olika yngre kändisar i Amerika! Jag har många idoler och förhoppningsvis gillar ni några av dem och känner att ni vill följa en blogg om dem också.  Några av dem är disney stjärnor men det finns såklart andra också. De som jag vet kommer vara med i bloggen är mest är Selena Gomez och Justin Bierber. 


Men jag koller även ha andra personer i bloggen också. Inte lika mycket men en del inlägg varje månad om det händer något intressant i deras liv eller jag hittar en rolig video. Grejen med min blogg är att den inte ska bli för enformig och finns det roliga saker med andra än Jelena borde jag kunna lägga in det är då min blogg är om fler kändisar än dem. Så de andra som jag kommer blogga om är Taylor Swift, tjejerna från H2O just add water serien, sen kan det komma pretty little liars skådespelarna lite då och då om något intressant händer. 


Då de flesta yngre kändisarna känner många andra yngre kändisar blir det ibland ett och annat inlägg om kanske demi lovato, ashley tisdale eller någon annan ung och fräsh person. Ni förstår nog meningen med min blogg hoppas jag. Det kanske verkar vara rörigt men jag tror ni som vill läsa kommer bli nöjda med utbudet och variationen.  Jag hoppas det iallafall <3


Vem är då jag? 
Jag är en tjej på 17 år som älskar sport, musik, film, engelska, och min familj. Jag har idoler som mina kamrater inte vet vilka vissa är då mitt intresse oftast är lite bredare än deras så jag behövde helt enkelt någonstans att dela med mig av det jag vet och får reda på till några som vet vilka jag pratar om! Det är er jag menar då <3 Jag är för övrigt en tjej som älskar att skämta med folk och har glimten i ögat. 


Jag tänkte nu göra något dumt hehe! Jag vill att ni får en bild av vem jag är så tänkte lägga in en bild här. Problemet är att bilderna jag har är några år gamla och mestadels skämtbilder. Men jag bjuder på det för er skull! hoppas bara det är värt det!!!!!!             


Fyra  år sedan tror jag den är tagen av en kompis. Vi hade käkat våfflor och gjorde en gräddtallrik av den sista grädden!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar